3 decembrie 2011

Primele impresii Revicel

Hello fetelor!

Imi pare rau ca n-am mai postat nimic, insa facultatea imi ocupa timp serios... Din fericire am acum insa timp sa va spun ca ma aflu si eu printre fetele care testeaza crema anticelulitica Revicel. Este prima campanie Trender la care particip, sper sa fie o experienta interesanta.
Eu nu eram acasa cand a ajuns coletul, asa ca l-am gasit gata desfacut de mama mea :))
Dupa cum vedeti in pozele de mai jos, ambalajul cremei este tare dragut si feminin si parca te indeamna sa o folosesti :D





Crema miroase tare frumos si are o consistenta placuta. Nu intra foarte repede in piele, insa oricum trebuie facut si masaj in timpul aplicarii.
Dupa aplicare dureaza un scurt timp pana simti efectele, cel putin mie asa mi s-a intamplat. Pielea s-a inrosit putin, nu stiu daca de la crema sau de la masaj, iar apoi a inceput sa se incalzeasca. De la prima utilizare, am simtit si mici piscaturi, insa cu timpul parca si-au pierdut din intensitate.

O sa revin cu detaliile despre produs mentionate pe ambalaj si, in timp, cu rezultatele cremei.

Un comentariu:

Bianca spunea...

Ai un premiu de la mine:*