3 iulie 2011

...it's over now...

Da...s-a terminat si nebunia cu bacul...sau poate nu. :) Ma gandesc serios sa fac contestatie la geografie...am luat doar 8,35..si credeam ca am facut de mai mult..macar 8,80 ceva :( La restul m-am descurcat ok,la romana am luat 9 (ceea ce e ciudat pentru ca nu stiu ce am gresit),iar istoria a fost surpriza mea..am luat 10...M-a uimit faptul ca unele persoane care abia stiu sa se exprime au luat note ca ale mele sau mai mari decat ale prietenelor mele,care sincer va spun meritau sa ia mult mai mult.Nu stiu de ce,dar notele mi s-au parut cam trase de par la unii...In fine,sunt cam dezamagita..si ma gandesc serios sa fac contestatie la geografie...
In acest sens vreau sa va intreb...voi ati facut vreodata contestatie?Stiti pe cineva care a facut?Ce rezultate au avut?Ce imi recomandati: sa fac sau nu? Thanks :*

Un comentariu:

Unknown spunea...

Bia,eu iti recomand sa faci.Decat sa iti para rau dupaia si sa te gandesti cum era daca...Insa,sa fii foarte sigura pe tine si pe ceea ce ai scris pentru ca trebuie sa primesti minim 0,50 sutimi de la comisia respectiva ca sa ti se modifice nota.Daca nu iti ofera atat atunci ramai cu nota initala.Incercarea moarte nare!Cine stie..poate e greseala lor..am auzit foarte multe cazuri si chiar s-a spus ca, comisia de anul acesta ar fi corectat asa la marea plesneala,deasta nu este corect ceea ce li se intampla unora.Mult succes:*