30 martie 2011

Au sosit mostrele de la Nuxe!

Tocmai am primit mostrele de la Nuxe si,sincer,abia astept sa le incerc!Cele pentru riduri i le voi da mamei mele,iar restul le voi folosi eu! :D Iata ce a continut pachetelul:







As I said,abia astept sa le incerc,mai ales Huile Prodigieuse,despre care am citit doar lucruri bune! :D

In alta ordine de idei,am incercat si mostrele Gerovital Plant.
Serul contur pentru ochi si buze si crema antirid le-a folosit mama mea si i-au placut,in special crema,chiar isi doreste sa o cumpere.
Eu am incercat celelalte mostre.Am vazut si pe alte bloguri ca unor fete nu le-a placut mirosul.Mie imi place mirosul in momentul in care aplic crema,insa dupa ceva timp devine cam greu de suportat,cel putin pentru mine.Daca as face un clasament al cremelor pe care le-am incercat eu,ar fi urmatorul: pe locul 3 - crema antiimperfectiuni, pe locul 2 - crema hidratanta,iar pe primul loc crema nutritiva.Cu crema antiimperfectiuni nu m-am inteles chiar deloc,nu m-a ajutat cu nimic,dimpotriva parca mi-au iesit si cateva cosulete.Crema hidratanta e chiar ok,iar cea nutritiva e perfecta!Chiar mi-a hidratat tenul,dimineata era perfeeect,soft<3!Cu siguranta o s-o achizitionez! :D
Cam asa m-am impacat eu cu cremele Gerovital Plant...Acum abia astept sa le incerc pe acestea! :D

Niciun comentariu: